pondělí 29. srpna 2011

Top týždňa (2)


Toto týdenní meme pořádá Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat tom 10.

Více se dozvíte zde.

Filmové zpracování

# The Mortal Instruments
Na tohle filmové zpracování se těším. Herečka, kterou vybraly na postavu Clary se mi celkem zamlouvá, ale herec na postavu Jace je fakt děsný. Vůbec se mi nelíbí a jako Jace si ho vůbec nedokážu představit. Jedině, kdyby na něj napatlali fakt hromadu make-upu. :)




# Hunger games
Knížky miluju, jsou naprosto úžasně napsané. Teď už jsem jen zvědavá, jak si poradí s filmem. Obsazení herci se mi líbí, tak uvidíme.










# Harry Potter
Opravdu hodně povedené filmy. Tak jako jsem vyrostla na knížkách, s filmy je to stejné. Na každém díle jsem byla k kině kromě sedmého dílu. Nějak jsem se k tomu nedostala. 



# The Twilight Saga
Na rozdíl od knížek jsou filmy dost jiné. Hodně věcí je tam pozměněné a některé tam ani nejsou. Chápu, že celou knihu do asi dvou hodinového filmu nacpat nejde, ale i tak některé věci mi tam dost chybí. Každopádně jsem zvědavá na rozbřesk, jak se jim povede.



# The Vampire Diaries
Tyhle knížky zpracovali jako seriál, což podle mě byla dobrá volba. Navíc jsem moc ráda, že seriál se nedrží skoro vůbec knížek. Spíš vůbec. Je to dobře, protože knížky jsou děsné. První čtyři díly knížek šly, ale ty další, tak to byla pořádná katastrofa. A Damona v podání Iana Somelhaldera prostě žeru :) A ty jeho hlášky nemají chybu.





# Pýcha a předsudek
Můj nejoblíbenější film podle knížky z klasické literatury. Knížku mám taky moc ráda, patřila mezi jediné tři knížky, které se dali čist v povinné četbě na gymplu :) Nejradši mám zfilmování z roku 





# Eragon
Knížku jsem bohužel zatím nečetla, ale film jsem viděla asi dvakrát. Celkem se mi líbil, akorát některé detaily mi musela vysvětlovat ségra, protože jsem se v tom trochu ztrácela. Taky říkala, že ve filmu vypustili celkem hodně věci. V nějakém časopise jsem dokonce četla, že další díly nemají v plánu natáčet, protože v prvním díle chybělo hodně důležitých věci, tak nevím.


# Pretty Little Liars
Další knížka, která je zpracovaná jako seriál. Zatím jsem četla jen první díl a musím říct, že hlavní linie seriálu je stejná jako v knížce, ale pak už jsou tam odlišnosti. Každopádně knížka i seriál se mi líbí.







         # True Blood
Na každý díl seriálu netrpělivě čekám a musím říct, že je dost dobrý. Hlavní dějová linie se drží knížek a každé knížce je věnovaná jedna série. Zatím jsou natočené čtyři série ale bude i pátá. Naproti tomu knížek je už jedenáct. Že by jedenáct sérií? No uvidíme.



# Blood Ties
Knížky mě moc nechytly, ale seriál ano. Hezký herec, skvělá postava Vicky, která si poradila snad ze vším. Akorát ty počítačové triky se jim moc nepovedly. Seriál měl navíc jen dvě řady po 10 a 12 dílech. Škoda!




Žádné komentáře:

Okomentovat