pondělí 1. srpna 2011

Já to zvládnu, jsem přece koumák!

Když jsem tak prohlížela weby na netu, rozhodla jsem se, že by tomu mojemu změna rozhodně neuškodila. A tak jsem se dala do hledání různých pozadí. Vyzkoušela jsem jich snad 50, ale žádné se mi nezdálo. Nakonec asi po čtyřech hodinách jsem našla jedno, které se mi alespoň trochu zamlouvá. Pořád to sice není podle mojich představ, tak budu usilovně hledat dál a snad nějaké brzy objevím.

Každopádně, když jsem se nakonec rozhodla pro tenhle vzhled, přišla pro mě ta ještě mnohem horší část. Změnit nastavení webu. Ze začátku jsem si říkala, to bude hračka jenom to tam hodím, všechno se mi samo přeskupí a bude hotovo. Jenže to jsem se šeredně spletla. Začalo to tím, že jsem si zapomněla uložit původní šablonu!!! Toho jsem si všimla ovšem až potom, co se mi celý blog totálně rozházel. Když jsem to uviděla, myslela jsem, že mě klepne. Tak jsem se dala do spravování, jenže to tak jednoduché vůbec nebylo. Všechno jsem rozházela ještě víc! Prostě pako :D.

No jo, já a počítače, tak to vážně nejde vůbec dohromady :D Ve škole jsme se sice učili základy html jazyka, jenže to pro mě byla španělská ves a tou zůstala až do dneška.

Asi v půl čtvrté ráno jsem to vzdala, dala jsem na web růžové pozadí (růžovou vážně nemusím) protože u tohohle jediného mi to zůstalo relativně uspořádané.

Ráno mi to ale nedalo a pustila jsem se do dalších úprav. Dopadlo to tak, že se mi vymazala anketa! Takže mě smůla neopustila. Ale řekla jsem si, přece to nevzdáš, nemůže to být tak těžké. A pustila se do dalších úprav. Po dalších asi třech hodinách boje jsem konečně mohla zvolat hurá! Až takové hurá to ale nebylo.

Zjistila jsem, že se mi všechny příspěvky objevují dvakrát. Hrůza!
S tím fakt už nevím, co mám udělat. Takže to nechávám tak :) Jinak bych to mohla zase celé rozkopat.


PS: budu ráda za vaše názory na nový vzhled
PS: Anketu jsem obnovila, takže můžete hlasovat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat