pátek 12. srpna 2011

Nástroje smrti - obálky ve světě

Tak jsem neměla zase co dělat a zapátrala jsem na netu po různých obalech jedné knihy tak, jak si je vytvořili v různých zemích. Pro tentokrát jsem si vybrala Nástroje smrti.


Americké:
   
Tyhle obálky se mi líbí samozřejmě nejvíc. Jsou úžasně vymyšlené a zpracované. Opravdu jedny z nejhezčích obálek, které jsem viděla.


České:
  
Jsem rád, že alespoň u dalších si to rozmysleli a nechali obálky původní. Protože obálka prvního dílu se mi nelíbí. Ta černá příšera, co tam je je fakt příšerná.


Bulharské:

Tyhle nejsou nejhorší, ale nelíbí se mi, že jsou kreslené. Každopádně ale patří k těm lepším.


Italské:

Ajaj, tak tady se fakt dost sekli. Vždyť ta poslední obálka vypadá, jako by ten kluk byl už mrtvý.


Japonské:
 
Japonci a jejich typické obaly. Snad pokaždé je mají kreslené. Tyhle mě ale nijak nezaujaly.


Německé:

Tak tyhle jsou opravdu povedené. Líbí se mi barvy i způsob zpracování. Opravdu povedené. Co bych akorát trošku vytkla, tak to, že mi připadají tak trochu jako pohádkové knihy :)


Polské:
    
Rozhodně jsou lepší než Italské, ale obálky mě vůbec neoslovily. Jsou dost strohé a chladné.


Kanadské:

Vlastně styl původních, ale bez vyobrazení postav. Nejsou špatné, ale dost tmavé.


Nové US:

Na původní absolutně nemají!!!

Turecké:
   
Zase styl původních, ale trochu pozměněné.. Každopádně bych ale neřekla, že jsou změněné k lepšímu.

Kdybych to měla shrnout, tak nejhezčí jsou rozhodně originální, hezké jsou ale taky Německé a dají se i Kanadské.

A co vy, které se vám líbí nejvíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat