pondělí 5. září 2011

Top týždňa (3)


Tot týdenní meme pořádá Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10.
Více se dozvíte zde.

Knihy z dětství

# Harry Potter
Musím se přiznat, tuhle sérii jsem nezačala číst sama. Když jsem byla malá, tak ji mě a moji sestře mamka četla večer před spaní. Pak jsem vyrostla a ve čtení jsem už pokračovala sama. Jsou to snad ty nejlepší knížky na kterých jsem mohla vyrůst.







  # Neohrožená
Tohle byla snad první kniha, která byla tak trochu fantasy, no fantasy je asi silné slovo, možná tak trošku sci-fy, kterou jsem četla. bohužel jsem se dostala jen ke čtvrtému dílu, protože další byly v knihovně pořád půjčené a já se k nim nemohla dostat a pak jsem o tuhle sérii ztratila zájem. Navíc jsem četla, že u nás stejně nevydaly všechny díly.





# Děti z Bullerbynu
Moje hodně oblíbená knížka z dětství. Dneska už si ani pořádně nepamatuju, o čem je, ale ví, že jsem ji měla moc ráda. Nejradši ze všeho jsem měla ty obrázky :)








# Julie a hříbě
Tuhle knížku jsem si přečetla díky babičce. Do školy nám vždycky chodili nabídky knih od Albatrosu a já tak dlouho babču otravovala , až mi ji nakonec koupila :)








# Šeptej do ticha
První a jediná knížka od Lenky Lanczové, kterou jsem přečetla. Ale pamatuju si, že se mi fakt líbila a vůbec se mi nechtěla vracet do knihovny :)










# Prázdniny za všechny prachy
Další z mojich hodně oblíbených knížek. Četla jsem ji dvakrát, protože se mi fakt líbila. Pamatuju si, že poprvé jsem ji měla půjčenou od kamarádky a hned, jak jsem ji dočetla, tak jsem si ji šla půjčit do knihovny.







# Svět vzhůru nohama
No jo, knížka, kde se zamiluje princ do obyčejné holky. Jednu dobu jsem tuhle knížku vyloženě žrala :) Přečetla jsem ji asi čtyřikrát a ani dneska by mi nedělalo problém si ji znovu přečíst :) Má pro mě určité kouzlo, asi to bude tím, že tam vystupuje novodobý princ.






# Dívčí parta
Z téhle série jsem přečetla jen jedu knížku a to proto, že naše knihovna nebyla zrovna moc dobře zásobena. A když později dokoupili další díly, tak mě takovýhle typ knížek už nebavil.









# Čtyři a půl kamaráda
Taková první detektivní knížka, co jsem přečetla. Moc mě to bavilo, obzvlášť ty hlouposti, co tam kolikrát vyváděli. Jo a ten půl kamarád, tak to je pes :)








# Tři veselé sardinky
Takovýhle dívčích knih jsem přečetla hromady a tahle jedna patří taky k nim. Neví, co mě na těch knížkách tak bralo :) ale jednu dobu jsem z knihovny domů netahala nic jiného. Doufám, že tohle nebudu za pár let říkat o knížkách, které čtu dnes :)








Žádné komentáře:

Okomentovat