pondělí 5. září 2011

My dream cast


My dream cast je meme, které jsem vytvořila pro ty, které někdy opravdu hodně štve výběr hereckého obsazení do filmů, točených podle knih, jež tak rádi čteme. Mě samotnou kolikrát naštve, jak je možné, že zrovna tohohle herce mohly do té a oné role vybrat. Takže tady v tomto meme máte možnost ukázat ostatním, kdo by se zrovna vám v nějaké té roli líbil.


  • Den pro tohle meme bude Pátek. Tento den mám totiž nejraději, protože končí pracovní týden a začíná víkend. Je to týdenní meme, ale nemusíte se účastnit pokaždé, záleží zcela na vás, jestli se zúčastníte každý týden, nebo jen občas.
  • Jak na to? Vyberete si jednu postavu z knihy, může to být hlavní postava, vedlejší, nebo ta, která se v knize jen mihla, to záleží zcela na vás. Potom si najdete obrázek toho, koho by jste si představovali do filmové role. Nemusí to být jen herci, můžou to být například modelky/modelové, spisovatelé, zpěváci, dokonce i vy... záleží jen a jen na vás. Málem bych zapomněla, může se jednat o knihy, které zfilmované už jsou, teprve se točí, nebo ty o kterých není známo, zda se podle nich film vůbec natočí.
  • Ke každé fotce taky napište důvod, proč jste si vybrali zrovna tuto postavu.
  • Pokud vás toto meme zaujalo a budete se chtít přihlásit, stačí se zapsat do seznamu níže a při zveřejňování tohoto meme odkázat na tento příspěvek.
  • Pokud by jste blog neměli a chtěli se přesto zúčastnit, můžete mi poslat My dream cast zpracovaný ve wordu na můj email a já ho poté zveřejním na mém blogu aby ho mohli vidět i ostatní. 
  • Ke každému mému příspěvku dám dolu link, kde se zapište, abych se mohla podívat na to, co jste stvořili vy :)
Začátek už tento pátek 9. 9. 2011!!!




2 komentáře:

  1. Tak jsem se tedy taky přidala a na blogu mám již první příspěvek. Zajímavé meme! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, čím víc tím líp :D

    OdpovědětVymazat