středa 28. září 2011

My week in progerss (2)


Toto meme pořádá Nikki Finn.
Cílem je každou středu vyplnit dotazník.

1. Která kniha, kterou jsi nečetla tě zaujala na blozích či GoodReaders.
Blood Magic - Tessa Gratton
2. Jaký film jsi viděla naposledy?
Percy Jackson: Zloděj blesku
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Radost jsem si neudělala ani tak já, jako spíš mamka, když mi koupila časopis Korálki (to měkké i je v názvu, není to chyby :D)
4. Co se ti naposledy zdálo?
Jako obvykle si nic nepamatuju.
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Upírům se nedá věřit, věř mi. (Řekl upír)
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť.
Kuřecí vývar s nudlema a spoustou zeleniny, smažený sýr (ten si budu dělat k obědu), Coca Cola
7. Jakou hudbu v těchto dnes posloucháš?

Na tuhle písničku jsem přišla úplně náhodou.
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Život je změna!
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Zrovna mě nic nenapadá :)
10. Co máš právě na sobě?
Modré tepláky a světlemodré tričko s dlouhým rukávem.

Žádné komentáře:

Okomentovat