pátek 9. září 2011

My dream cast (1)


Cílem tohoto meme je vybrat si každý týden jednu postavu z knihy a napsat, koho by jste si představovali jako představitele této postavy ve filmu. Nezapomeňte samozřejmě přidat fotku, ať víme, jak vypadá. Taky napište, proč jste si zrovna tohohle člověka vybrali.
Více informací naleznete zde.

Jace Wayland (The Mortal Instruments)

Když jsem uviděla tohohle herce, tak jsem si ho okamžitě dokázala představit v roli Jace Waylanda. Takhle nějak by měl vypadat podle mě Jace. Musím říct, že se mi vůbec nelíbí Jamie Campbel, kterého do téhle role vybrali. Budou ho muset opravdu hodně namaskovat. Jakmile si ale vzpomenu na zbylé dva, ze kterých ještě vybírali tak se o mě pokouší infarkt. Zajímalo by mě, kdo obsazení této role vybíral, protože podle mě opravdu šlápl vedle!

Herec na obrázku se jmenuje Alex Pettyfer.



Žádné komentáře:

Okomentovat