pondělí 7. března 2011

Reading copies

Nedávno jsem se na stránkách knižního klubu dočetla o tzv. Reading copies. V zahraničí je normální, že nakladatelství posílají blogerům knížky na zrecenzováním ještě předtím, než jsou vydané. U nás bohužel taková možnost nebyla, ale už je tomu jinak. Jako první s vydáváním Reading copies přišel Knižní klub což je úplně super. Když jsem to tam uviděla, nemohla jsem tomu uvěřit, zkusila jsem si o nějaké ty knihy napsat a ony mi opravdu došly.

Napsala jsem si o: Smečka - Andrea Cremer, Nádherné bytosti - Kami Garcia a Margaret Stohl, Černobílý svět - Kathryn Stockett

Co nejdřív se pustím do čtení a pak můžete očekávat recenze.

Tímto bych taky chtěla opravdu moc poděkovat knižnímu klubu za zaslání knih. DĚKUJI!

2 komentáře:

  1. Gratuluji, mně dnes přišel mail s odpovědí, že jsou ochotni mi kopie poslat. Páni, já jsem tak nadšená! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To si dovedu představit :D Taky sem byla moc šťastná a už se nemůžu dočkat až se do těch knížek pustím :D

    OdpovědětVymazat