čtvrtek 17. března 2011

Nově vydané knihy

tak v pondělí 14. 3. 2011 nám vyšel 6. díl školy noci s názvem Pokoušená.

Anotace:
Skola noci 6: Pokousena (Castova P. C., Castova Kristin) obalZoey Redbirdové a jejím přátelům se podařilo vyhnat z Tulsy nesmrtelného anděla Kalonu i zlou velekněžku Neferet a mohou se tak vrátit do Školy noci, po které se jim všem už stýská. Kalonovo záhadné kouzlo však stále působí a Zoey musí jeho svádění odolávat pokaždé, když vstoupí do říše snů. Navíc se jí zdá, že v Kalonovi se přece jen skrývá přinejmenším troška dobra. Není však sama, kdo musí dělat těžká rozhodnutí a vybrat si, jestli poslechne instinkt, nebo hlas rozumu. Její nejlepší kamarádka Stevie Rae, první dospělá červená upírka  na světě, totiž skrývá temné tajemství, které ji může stát život - anebo jí ho naopak zachránit.

Můj názor na předchozí díly:
Musím říct, že první díl série se mi celkem líbil. Je to odlišné od jiných knížek s upíry. To že se z teenagerů stane upír tím, že ho označí a začne se postupně sám přeměňovat a ne tak, že ho jiný upír kousne, nebo vysaje a pak mu dá napít své krve. Nebo to, že uctívají bohyni Nyx a pořádají obřady, tak s tím jsem se zatím v žádné jiné knize, kterou jsem četla nesetkala.
Bohužel ale musím říct, že čím vyšší díl jsem četla, tak mě to méně a méně bavilo.
Co se mi na této knize hlavně nelíbilo, je, že že tady jde čas strašně pomalu. Dostalo mě to, že pátý díl se odehrál v průběhu asi tří dnu. Nato, že se toho během dílu stalo tolik se mi tři dny zdají celkem málo. To že Zoey střídá kluky jak na běžícím páse, jednou je s tím, potom zase s jiným a pořád si nemůže vybrat se mi taky moc nelíbí. Připadá mi tím tak trochu lehčí zboží.
Jako nápad příběhu by to nebylo špatné, jen to neustálé natahování děje se mi opravdu moc nelíbí.
Samozřejmě je to jen můj názor.


a v úterý vyšel první díl série kterou u nás vydává nakladatelství Fragment krásní mrtví od Eden Maguire. První kniha má název Jonas.


Anotace:
Krasni mrtvi – Jonas obalNejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím.
V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti ellertonské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a Phoenix.
Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její velká, největší láska...
Je její setkání s Krásnými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělská křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává?
Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek...
Odhalí Darina včas temná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?

Žádné komentáře:

Okomentovat