pondělí 3. října 2011

Top týždňa (7)


Toto týdenní meme pořádá Luu. Jeho cílem je vybrat každé pondělí top 10.
Více se dozvíte zde.

Čtení na léto

Dvě zrcadla# Dvě zrcadla
Tahle knížka mě celkem dost zklamala.










Vampire Kisses (Vampire Kisses, #1)

# Upíří polibky
Zábavná kniha, u které jsem se docela dost smála :)









Catching Fire (The Hunger Games, #2)


# Hunger games: Vražedná pomsta
Naprosto dech beroucí kniha, kterou jsem přečetla během chvíle.










The Forest of Hands and Teeth (The Forest of Hands and Teeth, #1)
# Les zubů
Trochu depresivní kniha na léto, ale jsem rozhodně ráda, že jsem si ji přečetla.









Lover Enshrined (Black Dagger Brotherhood, #6)
# Bratrstvo černé dýky: Vyvolený milenec
Bratrstvo naprosto zbožňuju, ale šestá kniha mě nebavila zdaleka tolik jako knihy ostatní.








City of Bones (The Mortal Instruments, #1)

# Nástroje smrti: Město z kostí
Další z mích velice oblíbených sérií. Úžasné postavy, hlášky a příběh.










When You Believe (Believe Trilogy, #1)
# Když uvěříš
První díl trilogie o Croyants des Troys, což jsou čarodějové. Celkem zajímavé počteníčko.








Reason To Believe (Believe Trilogy, #2)


# Máš proč věřit
Druhý díl knižní trilogie o Croyants des Troys. Líbil se mi víc než první.







Believe In Me (Believe Trilogy, #3)



# Věř mi
Třetí díl trilogie o Croyants des Troys. 





Žádné komentáře:

Okomentovat