pondělí 17. října 2011

Nějak to vázne

Já vím, s příspěvky mi to nějak vázne a jak se říká, jdu s křížkem po funuse :D Momentálně ale vůbec nestíhám. Práce, škola, učení... Když dojdu z práce jsem totálně mrtvá, k tomu mě ještě čeká učení a představa psaní článků někdy kolem půlnoci mě opravdu neláká. Štve mě, že už toho času na web a celkově na čtení moc nemám, ale co se dá dělat.

Po maturitě jsem si užívala čtyři měsíce volna a kolikrát nevěděla, co s tím časem dělat. Dnes mi naopak chybí. Ale člověk si většinou neuvědomuje co má, uvědomí si to tehdy, až to ztratí.

Každopádně musím říct, že na práci si v nejmenším nemůžu stěžovat, protože najít ji v dnešní době je opravdu těžké. A navíc představa toho, že si budu moct koupit víc knížek z mojí první výplaty je úžasná :D Druhá věc je ovšem, kdy ty knihy budu číst? Asi je budu skladovat v knihovničce a jen se na ně toužebně koukat :(


Momentálně čtu knížky večer u televize, což jsou tak dvě hodinky a když mám odpolední, tak hodinku ráno a potom musím knihu s těžkým srdcem odložit a jít se učit, do čehož se musím opravdu hodně nutit. Protože za ty čtyři měsíce, kdy jsem si jen užívala a nemusela si cpát do hlavy různé poučky jsem dost zpohodlněla :D
Takže mi drže pěsti, ať to zvládnu a udělám si víc času na blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat