neděle 3. července 2011

Posuď knihu podle obalu (2)

Název knihy: Město z popela
Autor: Cassandra Clare
Datum vydání: 2010

Anotace: 
Clary Frayová si toužebně přeje, aby se její život zase vrátil do normálních kolejí. Ale co je vlastně normální, když jste lovec stínů, zabíjíte démony, vaše matka je v kómatu způsobeném kouzlem a vy najednou vidíte vlkodlaky, upíry a víly? Kdyby se Clary obrátila ke světu lovců stínů zády, mohla by trávit víc času se svým nejlepším kamarádem Simonem, ze kterého se postupně stává něco víc než jen kamarád. Lovci stínů ji však nehodlají nechat odejít, obzvláště její pohledný, avšak nesnesitelný znovu nalezený bratr Jace. Navíc jediný způsob, jak by mohla Clary pomoci své matce, je najít Valentýna, ničemného a nejspíš šíleného lovce stínů, který je zároveň jejím otcem. V druhém díle napínavé trilogie autorka vtáhne čtenáře zpět do temných spárů newyorského podsvěta, kdy láska vždy znamená nebezpečí a moc s sebou přináší smrtonosné pokušení.

Můj názor:
Krásná obálka. Hezky zkombinované barvy, hra světel a stínů. Moc se mi taky líbí postava dívky, které jde vidět jen půlka obličeje. Působí to tak, že člověk si sám může domyslet jak asi vypadá. A zmenšený New York působí zajímavě. Obálka na mě celkově působí tak, že postava Clary je větší než město pro to, že má znázorňovat to, že vidí více než běžní lide.

Jinak, toto Meme pořádá Syki.


2 komentáře:

  1. Tahle obálka se mi taky líbí, jsem ráda, že Mladá fornta už nechala originální.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, tu kterou vymysleli k prvnímu dílu je fakt děsná.

    OdpovědětVymazat