čtvrtek 22. prosince 2011

Hostující recenze - Prokletý dům

Název: Prokletý dům
Série: Upíři z Morganville
Autor: Rachel Caine
Rok vydání: 2011
Počet stran: 250
Nakladatelství: Brokilon


Anotace: 
Claire přijela do Morganville studovat a dobře se bavit. Nepředpokládala, že spolužačky z koleje jí budou už od začátku ztrpčovat život. Ani pronájem pokoje ve velkém starém domě však vůbec není změnou k lepšímu. Noví spolubydlící mají svá temná tajemství…ale přijmou Claire mezi sebe, když se ulice města začnou hemžit zlem žíznícím po čerstvé krvi…
Vítejte v Morganville.
Po západu slunce ale raději zůstaňte doma.
Městu začínají vládnout ti, kdo nejsou úplně mrtví…

Děj:
Morganville je malé univerzitní městečko plné podivných znaků. Ale když zapadne slunce, vše špatné vyjde najevo. Protože v Morganville je zlo, které se skrývá v temných stínech.
Claire přijela do Morganville studovat a bavit se. Poté, co náhodou ztrapnila Moniku, nejpopulárnější dívku na škole, se jí děje na kolejích peklo. Monika se jí chce za to pomstít, ale Claire nemá žádnou šanci – nemá kontakty na nemrtvé, kteří řídí toto město. Moničiny pokusy o pomstu se stále stupňují, až na hranici, kdy ji chce zabít. Proto se Claire rozhodne, že se z kolejí odstěhuje a na jediné volné místo narazí v domě Glassových…

Můj názor: 
Prokletý dům je první knížka ze série Upíři z Morganville a také moje první knížka, kterou jsem od Rachel Caine četla a musím přiznat, že tato série se mi určitě bude líbit, tedy jestli bude celá série takto záživná a se spádovým dějem jako tento díl.
Nevím, zda je to je to díky stylu psaní Rachel Caine nebo překladatele Pavla Valenty, ale moc dobře se mi to četlo. Četla jsem to na notebooku, a přesto jsem to přečetla během jedné soboty. Tak dobře je to napsané, že jsem se nemohla ani odtrhnout. To se mi stává sice u hodně knih, ale ne u všech, pro jsem za to vždy ráda. Je to samozřejmě i zásluha děje, který mě občas hodně napínal. Když jsem náhodou tuhle knížku zrovna nečetla, tak jsem stále uvažovala, jak to asi bude pokračovat, co bych na místo Claire udělala já apod., až tak mě ta kniha pohltila. Jsem ráda, že Claire není svou postavou jenom další „pitomá husička“, které známe z mnoha knih YA knih, protože spoustu knih jsem kvůli třeba jedné takové postavě nedočetla. Jestli tak ale někomu bude místy připadat, doufám, že přesto knížku neodloží, ale dočte si ji, protože to stojí za to. Já osobně této knize dávám 3,5 bodů z 5.
Doufám, že se v České republice bude v budoucnu vydávat i další díly této série, protože se už nemůžu dočkat.

Prokletý dům si můžete objednat na stránce nakladatelství
Chtěla bych touto cestou poděkovat nakladatelství BROKILON za poskytnutí recenzní PDF kopie této knihy.
Na stránkách nakladatelství také naleznete ukázku z knihy
Anotace a obrázek obálky jsou použity ze stránek nakladatelství

Recenze od Alipeli, ponechána v původním znění od autorky.

2 komentáře:

  1. Ak to máš ako ebook mohla by si mi to prosím poslať?

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel to jako ebook nemám, tuhle recenzi jsem nepsala, je pouze hostující.

    OdpovědětVymazat