pátek 1. dubna 2011

Nová kniha?

Tuhle informaci jsem našla na stránkách Michelle Rowen.

Za prvé, už jsem se zmínila předtím, že jsem pracovala v posledních měsících na tajném projektu. No teď už o tom můžu mluvit veřejně - hlavně proto, že jsem v pondělí dokončila rukopis. Pracovala jsem na VAMPIRE ACADEMY: ULTIMATE GUIDE od začátku roku. Byla jsem fanoušek série Richelle Mead a bylo možné být součástí tohoto velkého projektu - což byla spousta práce, ale absolutně to stojí za to! Mimochodem moje role v tomto shrnutí byla psát vše o charakterech, vztazích a spoustě dalších zábavných věcí. Průvodce vyjde v průběhu tohoto roku 15. listopadu.

Tady je obálka:

Už se nemůžu dočkat, protože Vampire Academy fakt zbožňuju! A obálka se mi teda fakt líbí. Teď jen doufat, že je to pravda.
Co říkáte vy?


1 komentář: