neděle 13. listopadu 2011

Hostující recenze - Padlí andělé

Padlí andělé 1 – Padlí andělé a Leviatan

Padlí andělé 1Autor: Thomas E. Sniegoski
Rok vydání: 2011
Počet stran: 416
Nakladatelství: CooBoo

Na své osmnácté narozeniny Aaron začne slyšet podivné hlasy a je přesvědčen, že se zbláznil. Ale protože se stěhoval z dětského domova do dětského domova, neví, komu by se měl s tím svěřit. Chtěl by to říct roztomilé mladé dívce ze třídy, ale bojí se, že mu potvrdí, že se zbláznil. Potom tajemný muž Aarona začne sledovat. On totiž zná jeho minulost, a jakou má sílu a má pro Aarona zprávu. Jakožto syn anděla a smrtelníka, byl vybrán, aby vykoupil Padlé. Aaron se tuto novinku snaží zamítnout a potlačuje své nové schopnosti. Ale musí přijmout své nabyté schopnosti – a to rychle. Temné síly získávají sílu a jsou odhodláni ho zničit…
Padlí andělé 1 obsahují dvě knihy – Padlí andělé a Leviatan, první dvě knihy série Fallen od Thomase E. Sniegovského. Už podle obalu knihy poznáme, co tato kniha obsahuje, paranormální romance je v této knize na denním pořádku.
Tyto knihy jsou vyprávěné z pohledu více osob. K těmto postavám budeme cítit větší pochopení. Kniha obsahuje jemný humor, zvraty v příběhu, který budete hádat, až do konce knih.
Doba odpuštění přišla a ti, kteří spadli, se mohou znovu setkat se svým stvořitelem. Tato dech beroucí série nám připomíná, že když spadneme, dopadneme tvrdě a rychle a cenu, kterou zaplatím za své „chyby“ je někdy vyšší a trvá déle než bychom očekávali.
Je to psáno způsobem, díky kterému se čtenář rychle vžije do děje, zejména fanoušci young-adult fantasy, i ti kteří mají rádi romány obsahující i temnou stránku, kterou tato kniha má.
Thomas E Sniegoski je autorem více než dvou desítek románů pro dospělé, dospívající a děti. Jeho jiné knihy pro mládež patří Sleeper Code, Sleeper Agenda, Legacy a Force Majeure, stejně jako série Brimstone Network. Jeho první kniha pro dospělé, Kiss Before Apocalypse, je v americe v prodeji od roku 2008, následována Dancing on the Head of a Pin (2009) a Where Angels Fear to Tread (2010).
Můj názor: Moje reakce hned po přečtení byl: „Páni, kdy vyjde další díl?“. U sérií je to u mě velice vzácně, ale občas se to jim i podaří. Já mám ráda YA fantasy knížky, ale málo z nich mě baví a chci si číst další díl s tím, že opravdu moc chci vědět, jak to dopadne a ne jenom proto, že když už jsem ji začala, tak to i dočtu, abych ji měla dočtenou a to jen s utrpením.
Obě části knížky mě dějem moc bavily, ta první víc, ta druhá méně, ale celkově mě bavila.
S andělskou tématikou jsem se setkala snad teprve po druhý, to první byla Fallen od Lauren Kate. A myslím, že komu se líbila série od Lauren Kate, tak se mu bude líbit i Fallen od Thomase E. Sniegovského. Doufám, že v ČR se vydají i zbylé díly této série a to v brzké době. J


Chtěla bych touto cestou poděkovat nakladatelství Cooboo za poskytnutý recenzní výtisk této knihy.


Recenze od Alipeli, ponechána v původním znění od autorky.

Žádné komentáře:

Okomentovat