středa 29. února 2012

Valentýnský knižní hop - Výherci!!!


Tak a je to tady, vyhlášení výherců. Už se nemůžete dočkat? 

Soutěže se zúčastnilo celkem 79 lidí, což je podle mě krásné číslo. Výherci se musí ozvat do 48 hodin, pokud tak neučiní, budou vylosování noví. Nebudu se zbytečně rozepisovat, takže teď rovnou k výhercům.

1. vylosovaný: Kniha od nakladatelství Fragment Hunger games - Aréna smrti :)
2. vylosovaný: Pěvkyně ve sněhu
3. vylosovaný: Společenství čarodějů - Kniha o černém mágovi
4. vylosovaný: Denník poďobaného upíra - kniha je ve slovenském jazyce

1. vylosovaný
15. Ses
Ne nemá.  Pro mě je to jen den jako jiný. Jen moje sestřička má narozeniny.

2. vylosovaný
43  Ronnie
Nemám, jen komerční svátek (mluví nezadaná :D)

3. vylosovaný
76 Vexa
Valentýn mám ráda v tom, že nám připomíná, jak je láska důležitá, na druhou stranu je to tak zkomercializovaný svátek (ale který v dnešní době není), že za ním lidé vidí už jen další příležitost obchodníků namastit si kapsy. Abych to shrnula, Valentýn ano i ne. :)

4. vylosovaný
16 debil debil
Mám k němu neutrální vztah. Je to hezké když si zamilování připomenou svou lásku. i když to by si měli připomínat každý den. 

Knihy budou odeslány během příštího týdne :)

5 komentářů:

  1. RONNIE (VERČA( DOBŘE!!!
    jinak všem moc gratuluju :)
    a já jsem zase na ocet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, není to poslední soutěž, třeba to vyjde příště :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to jsem ani nečekala, děkuju, udělala jsi mi obrovskou radost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač, jsem ráda, když někomu udělám radost :)

      Vymazat