pondělí 22. srpna 2011

Top týždňa (1)



Toto týdenní meme pořádá Luu. Jeho cílem je každé pondělí vybrat top 10.

Více se dozvíte zde

10 Oblíbených postav

1. Rose (Vampire Academy)
Moje nejoblíbenější postava. Úžasná, vtipná, dokáže každého odpálkovat, ale taky obětavá, milující... Co se mi na ní ale nejvíc líbí je to, že patří k silným holkám. Richelle její postavu napsala naprosto úžasně. Není to fňukna, naopak má bláznivé nápady a nebojí se jít do nebezpečí a do všeho se vrhá po hlavě a moc nepřemýšlí o následcích. 
2. Dimitri (Vampire Academy)
Tak tohohle chlapa opravdu nemůžu vynechat. Já ho prostě žeru :) Krásný, obětavý, milující... Co víc k němu dodat? Je prostě naprosto úžasný :)

3. Vishous (Black Dagger Brotherhood)
Další naprosto skvělý chlap :) Drsný válečník, který neváhá zabíjet, aby ochránil svou rasu a hlavně své milované. A k tomu všemu děsně sexy :)









4. Eric (True Blood)
Hodně zajímavá postava. Šerif pátého okrsku, který je na své podřízený jak drsný, tak i milý. Jako například Pam "jeho dítě" Nejvíc mě ale dostal ve 4. díle. Když ztratil paměť byl naprosto k sežrání. ¨







5. Jace (The Mortal Instruments)
Jace jsem si zamilovala pro jeho úžasné hlášky a skvělou ironii. A jeho slovní přestřelky s Clary. Navíc je to dobrý bojovník :)









6. Alaric (Insatiable)
Ze začátku jsem ho moc nemusel, ale postupem času jsem si ho zamilovala. Navíc má skvělý název pro svůj meč Seňor špičatý. Tak tomu jsem se smála pokaždé, když jsem na tyhle dvě slova v knížce narazila :) No spíš bych ho neměla mít ráda, protože je to lovec upíru, ale nemůžu si pomoct. V téhle knize mi totiž hlavní upíří hrdina leze na nervy. 




7. Hermiona (Harry Potter)
Na knížkách Harryho Pottera jsem vyrůstala a mám je ráda do dnes. A proto by mi to nedalo a musela jsem sem dát Hermionu. 









8. Damon (The Vampire Diaries)
Miluju jeho sarkastický humor :) a taky to, jaký je to na venek Bad guy , ale hluboko v srdci je jiný.











9. Afrodita (House Of Night)
Mám ráda její humor a celkově i postavu. Je to pěkná potvora, ale taky je obětavá a dokáže být i milá, když chce.









10. Alice (The Twilight)
Jedna z mých prvních oblíbených postav. Miluje nakupování a organizování různých věcí. A jen tak něco si nenechá vymluvit :)









Tak tohle je mých 10 oblíbených postav, ale našlo by se jich určitě ještě víc. 

P. S. Neberte to podle čísel, nemůžu totiž jednoznačně říct, kterou postavu mám nejraději :)





Žádné komentáře:

Okomentovat